E-MAIL DARI TUHAN

View previous topic View next topic Go down

E-MAIL DARI TUHAN

Post  Merpati Putih on Mon Feb 22, 2010 2:27 am


Satu hari, 'TUHAN' memerhatikan kejahatan2 dan kebajikan yang dilakukan olih penghuni dunia.


'TUHAN' memutuskan, menghantar satu malaikat, membanci orang yang berbuat kejahatan VS orang yang berbuat kebajikan. Kemudian naiklah malaikat mempersembahkan data2 banciannya kepada 'TUHAN':-

95% jahat: 5% baik.





'TUHAN' kemudian mengutuskan malaikat yang kedua, untuk memastikan bancian malaikat yang pertama tadi betul. Naiklah malaikat yang kedua memberikan data2 banciannya:-




95% jahat: 5% baik







Walau bagaimanapun malaikat yang pertama, tercuit sedikit perasaannya, kerana seolah2 'TUHAN' ta' percaya dengan kiraannya.







Kemudian 'TUHAN' membuat rencananya, apa yang na' dilakukannya kepada penduduk2 dunia, yang kini berleluasa berbuat kejahatan. Lalu Dia memerintahkan malaikat yang kedua menghantar e-mail melalui google.com., kepada 5% yang berbuat kebajikan.







To










Tuan2/ puan2,


Hari ini aku bebaskan, dan buatlah sesukahati engkau orang. Ikutilah majoriti yang berbuat kejahatan. Dengan ini, aku tidak lagi menyediakan syurga, bidadari2, istana2 dari zamrud, sungai2 madu, susu…


Kerja2 dua malaikat yang menulis tentang kebaikan dan kejahatan aku mansuhkan. Aku hanya menyediakan neraka je, untuk semua manusia… Kan senang?.




Thanks … from 'TUHAN'....wish youx2 all the best

_________________
KeAKUANKU SENTIASA ESA.
avatar
Merpati Putih
Admin

Jumlah posting : 2450
Registration date : 2008-08-08

View user profile

Back to top Go down

Re: E-MAIL DARI TUHAN

Post  sampahabu on Wed Aug 18, 2010 9:49 pm

Hehehe maka 5% yang berbuat kebajikan itu pasti akan melakukan kejahatan kerana matlamat mereka sudah tiada.
Hanya tinggal neraka sajalah untuk sebaik-sebaik tempat kembali.

Maka 'TUHAN' itu pun pastinya bersama-sama dengan mereka di neraka kelak.

sampahabu

Jumlah posting : 37
Registration date : 2010-08-18

View user profile

Back to top Go down

Re: E-MAIL DARI TUHAN

Post  wet bench on Thu May 31, 2012 11:51 pm

hehehehe...........

Tuhan maha mengetahui.
Malaikat xda nafsu.... Very Happy

wet bench

Jumlah posting : 4
Registration date : 2012-05-27

View user profile

Back to top Go down

Re: E-MAIL DARI TUHAN

Post  Merpati Putih on Fri Jun 01, 2012 11:47 am

Tohan msh tak pasti... ada ke tak de sorga dan neraka... kalo ade, dah pasti manusia dah nampak daa.

_________________
KeAKUANKU SENTIASA ESA.
avatar
Merpati Putih
Admin

Jumlah posting : 2450
Registration date : 2008-08-08

View user profile

Back to top Go down

Re: E-MAIL DARI TUHAN

Post  salik on Sat Jun 02, 2012 9:56 am

Sakit Gigi Pun manusia tak pernah nampak jugak daa , Tapi Ada maaa.
Bahagia pun manusia tak pernah nampak daa..tapi ada maaa.
avatar
salik

Jumlah posting : 1366
Registration date : 2009-03-28

View user profile

Back to top Go down

Re: E-MAIL DARI TUHAN

Post  Merpati Putih on Sat Jun 02, 2012 10:20 am

Yg sakit gigi mmg la kata ada.. itupon kerna ada gigi yg bagi tao.
yg kata ada syurga, neraka tu cuma manusia.. tk pernah dengaq tuhan kata.
Lagi pun manusia tk pernah tengok ini syurga dan neraka ada.
sakit gigi manusia ada rasa.
yang tk sakit gigi.... tak ada sakit.
yang tak ada gigi... mana ada sakit gigi langsung
ikut levella camno manusia brfikir.

_________________
KeAKUANKU SENTIASA ESA.
avatar
Merpati Putih
Admin

Jumlah posting : 2450
Registration date : 2008-08-08

View user profile

Back to top Go down

Re: E-MAIL DARI TUHAN

Post  salik on Sun Jun 03, 2012 7:14 pm

Owhh...Yer tak yer gak.
Salik level Bawah rumput jer.
avatar
salik

Jumlah posting : 1366
Registration date : 2009-03-28

View user profile

Back to top Go down

Re: E-MAIL DARI TUHAN

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum