matrix lagi

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: matrix lagi

Post  spanjunk on Mon Sep 07, 2009 2:02 am

zali wrote:
spanjunk wrote:salamunkaulanminrabbinrahim...


ni formula cepat kaya ke?

wakakakakaka....
jadi nya... matriks itu bagi mereka2....
yang nak cepat jadi kaya ker???

spanjunk

Jumlah posting : 507
Registration date : 2009-01-18

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  T R I N I T Y on Mon Sep 07, 2009 3:53 am

Kejadian itu berpunca dari ketunggalan yg.esha.
Keeshaan yg.akan mengadakan segalanya wujud berdasarkan peraturan dan penyusunan
dan ketentuannya.Samada ia wujud dengan cara digandakan,ditambah,dikurang atau dibahagikan
hanyalah sistem matrik nya.

T R I N I T Y

Jumlah posting : 743
Registration date : 2009-03-10

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  ferolled on Tue Sep 08, 2009 1:20 pm

spanjunk wrote:salamunkaulanminrabbinrahim...


Bilah-bilah seperti ini cukup menghadirkan NERAKA pada setiap POP KUIZ (biasanya 5 markah).
Yang bernasib baik hanya pada mereka yang membela TOYOL.
Maaf - paham kan hanya hadhir pada yang berpengalaman.

ferolled

Jumlah posting : 253
Registration date : 2008-11-20

View user profile http://www.ondakompun.blogspot.com

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  tokbiru on Wed Sep 09, 2009 1:42 am

Adakah matrik ini berfaedah??? Nampaknya Neo dah masuk dalam binaan matrixnya sendiri.. tak dapat cari jalan keluar lalu merasa matrix ini sesuatu yg busuk dan perlu cepat2 keluar.. huhu.. apalah neo layak ditabalkan sebagai hero kalau cuba lari dari masalah..? Aku lebih gemar cerita matrix jumper.. bukan ceria out of matrix yg menampakkan kesayuran Heronya.. bounce

tokbiru

Jumlah posting : 120
Registration date : 2009-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  farquhar on Wed Sep 09, 2009 2:48 am

ferolled wrote:
spanjunk wrote:salamunkaulanminrabbinrahim...


Bilah-bilah seperti ini cukup menghadirkan NERAKA pada setiap POP KUIZ (biasanya 5 markah).
Yang bernasib baik hanya pada mereka yang membela TOYOL.
Maaf - paham kan hanya hadhir pada yang berpengalaman.

rasanya ada berapa ekor TOYOL yg boleh diberkasi disitu tuan ferolled? Razz

farquhar

Jumlah posting : 116
Registration date : 2009-04-01

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  zali on Thu Sep 10, 2009 5:22 am

tokbiru wrote:Adakah matrik ini berfaedah??? Nampaknya Neo dah masuk dalam binaan matrixnya sendiri.. tak dapat cari jalan keluar lalu merasa matrix ini sesuatu yg busuk dan perlu cepat2 keluar.. huhu.. apalah neo layak ditabalkan sebagai hero kalau cuba lari dari masalah..? Aku lebih gemar cerita matrix jumper.. bukan ceria out of matrix yg menampakkan kesayuran Heronya.. bounce

lari atau tidak tetap sama tok...
dalam matrix luar juga matrix
matrix binaan neo akan runtuh bila neo tidak mahu bermatrix...

neo tetap hero dalam matrix neo yang mana kesayuran neo juga
adalah matrix neo dalam binaan matrix neo.

zali

Jumlah posting : 282
Registration date : 2008-12-09

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  salik on Thu Sep 10, 2009 10:34 am

I ingat puasa ni tak lapo
Rupanya rasa lapar tu ada weh.

Tuhan tak makan tak minum camna ek..

salik

Jumlah posting : 1366
Registration date : 2009-03-28

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  Merpati Putih on Thu Sep 10, 2009 12:33 pm

tokbiru wrote:Adakah matrik ini berfaedah??? Nampaknya Neo dah masuk dalam binaan matrixnya sendiri.. tak dapat cari jalan keluar lalu merasa matrix ini sesuatu yg busuk dan perlu cepat2 keluar.. huhu.. apalah neo layak ditabalkan sebagai hero kalau cuba lari dari masalah..? Aku lebih gemar cerita matrix jumper.. bukan ceria out of matrix yg menampakkan kesayuran Heronya.. bounce

J: 'Faedah dan tidak berfaedah' adalah matrix2.Titik2 dakwat seolah2 menjadi matrix2 harfiah, kemudian menjadi matrix2 kata2 dan ayat2 yang akhirnya lenyap. Harakat2 ayat yang kelihatan berada diskrin komputer dianggap jauh 'berperantaraan' didepan mata semacam jauh... namum semuanya permainan silapmata perasaan neo selagi ianya didalam 'jaringan hayat'. Kematian dan kehidupan neo sentiasa menjadi gurauan2 matrix sineo.


salik said: I ingat puasa ni tak lapo
Rupanya rasa lapar tu ada weh.

Tuhan tak makan tak minum camna ek.

Lapo dan ta lapo adalah matrix2. 'Tuhan' tak makan dan tak minum didalam matrixNYA. 'Tuhan' makan dan minum juga didalam matrix2NYA. Kalu nak 'tak terasa lapo'. gunakan matrix2 makan dan minum.

_________________
KeAKUANKU SENTIASA ESA.

Merpati Putih
Admin

Jumlah posting : 2450
Registration date : 2008-08-08

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  tokbiru on Thu Sep 10, 2009 2:03 pm

Jadi adakah matrix berkekalan tuan2 ??? bounce

tokbiru

Jumlah posting : 120
Registration date : 2009-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  Merpati Putih on Thu Sep 10, 2009 2:58 pm

Maka matrix akan terus berkekalan andainya ada 'kekalan' dalam 'jaringan matrix2 hayat', melainkan 'matrix kematian'... mercu kedamaian abadi.

_________________
KeAKUANKU SENTIASA ESA.

Merpati Putih
Admin

Jumlah posting : 2450
Registration date : 2008-08-08

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  tokbiru on Thu Sep 10, 2009 3:18 pm

Merpati Putih wrote:Maka matrix akan terus berkekalan andainya ada 'kekalan' dalam 'jaringan matrix2 hayat', melainkan 'matrix kematian'... mercu kedamaian abadi.

Kedamian abadi merujuk kepada Zat yg lait'sa kah ( adapun tiada sebutan sebenarnya ) ? bounce

tokbiru

Jumlah posting : 120
Registration date : 2009-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  Merpati Putih on Fri Oct 16, 2009 4:06 pm




_________________
KeAKUANKU SENTIASA ESA.

Merpati Putih
Admin

Jumlah posting : 2450
Registration date : 2008-08-08

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  spanjunk on Fri Oct 16, 2009 9:01 pm

salamunkaulanminrabbinrahim....



Tiada apa ku dapat bersamamu hanya penat
Mereka bisa berkata apa
Kerna tidak merasa beban yang terpahat di dada
Sunguh menyiksa
Terpinga-pinga aku dalam dilema kamu, kamu, kamu
Terbang mengejar mimpi kamu, kamu, kamu
Ku sendiri lagi.. khayalan menjelma
Menghantui diri


begitulah matrik2 khayalan........

spanjunk

Jumlah posting : 507
Registration date : 2009-01-18

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  Merpati Putih on Fri Oct 16, 2009 11:47 pm

O!! KedirianKu,

Yang MemilikiKu

Aku memanggilMu

Namun Aku mendanbakan diriKU

Engkau berahsia seakan2 Kau 'terpisah'.

Namun Engkau mendengar setiap lafaz yang Aku bisikan

Dan Aku lupa bahawa Engkau adalah Aku yang berkata2.

Dan mana mungkin doa2Ku tidak Engkau kabulkan?

_________________
KeAKUANKU SENTIASA ESA.

Merpati Putih
Admin

Jumlah posting : 2450
Registration date : 2008-08-08

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  mek on Mon Oct 19, 2009 10:56 am

salik wrote:I ingat puasa ni tak lapo
Rupanya rasa lapar tu ada weh.

Tuhan tak makan tak minum camna ek..
dah Dia tu tiada, nak makan wat gapo weei??? Laughing

mek

Jumlah posting : 267
Registration date : 2008-11-20

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  salik on Mon Oct 19, 2009 1:24 pm

mek wrote:
salik wrote:I ingat puasa ni tak lapo
Rupanya rasa lapar tu ada weh.

Tuhan tak makan tak minum camna ek..
dah Dia tu tiada, nak makan wat gapo weei??? Laughing

Doh jasad nok make , keno lah make , bukan nok kenyang pun, nok berkhidmat pada jasad jer

salik

Jumlah posting : 1366
Registration date : 2009-03-28

View user profile

Back to top Go down

Santapan Jiwa

Post  Merpati Putih on Tue Oct 20, 2009 3:21 pm



DARI ZAT HENING... mentranformasikan diriNYA kepada Al Wajdan.. Rasaan nikmat.

_________________
KeAKUANKU SENTIASA ESA.

Merpati Putih
Admin

Jumlah posting : 2450
Registration date : 2008-08-08

View user profile

Back to top Go down

Re: matrix lagi

Post  Sponsored content Today at 5:52 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum